Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie heeft er ervaring met ooglaseren in turkije?

  • Guuz van Leeuwen

    Ik weet wel waar jij jouw ogen moet laten laseren

    Ik ben nu een week geleden gelaserd in Turkije via Inter-Vision met de Lasik-methode. Ik ben 43 jaar en heb 25 jaar geknoeid met zachte lenzen en af en toe een bril. Ik kende Inter-Vision en/of Johan Bergen van tevoren totaal niet maar ik kreeg al heel snel na het eerste telefonische contact en vooral het (gratis) vooronderzoek een heel goed gevoel. Eigenlijk een super goed gevoel en dat is VOLLEDIG uitgekomen en waargemaakt. De reacties om mij heen in Nederland waren erg negatief: “Je bent gek en waarom in Turkije en niet in Nederland.” Ik kan je er heel uitgebreid over vertellen maar in het kort kan ik alleen maar zeggen dat Inter-Vision echt een ABSOLUTE AANRADER is. Ik noem de meer dan perfecte begeleiding door Johan Bergen, de 100% resultaten al ruim 6 jaar lang, de absolute garantie dat als er toch iets mis zou gaan nabehandeling gewaarborgd is. De perfecte combinatie tussen optometrist Johan Bergen en de opererende oogarts (al ruim 6 jaar lang dezelfde arts) bieden je de zekerheid van een geslaagde missie. ZEKER WETEN! Voeg daar nog aan toe dat je in een heerlijk 4-sterren hotel verblijft en echt geen fl… hoeft te doen, echt ALLES wordt voor je geregeld. Hoe het bij anderen is, weet ik niet maar ik zou NERGENS anders heen gaan dan naar Johan Bergen van Inter-Vision. En dat voor een totaalprijs van slechts 1.699 euro. Dit is all-in, dus met vliegreis, hotel incl. ontbijt, vervoer ter plekke eigenlijk alles behalve eten en drinken en kadootjes kopen in Instanbul zélf). Als je meer details wilt weten, informeer ik je met alle plezier want ik gun dit iedereen! Succes! Guus van Leeuwen.

  • Anja de Bleeckere

    Ik heb mijn ogen laten laseren via de IntraLase methode. Bij deze ooglaserbehandeling wordt geen mesje meer gebruikt, maar een laser. Dit heeft als voordeel dat de behandeling nu veel veiliger kan worden gedaan. Ik was dan ook heel blij dat ik bij het vooronderzoek in Amsterdam al te horen kreeg dat ik in aanmerking kon komen voor Intralase. Dat is trouwens wel erg belangrijk: laat je vooronderzoek in Nederland of Belgie in ieder geval door dezelfde organisatie doen. Dit bespaart je veel onduidelijkheid over het eventueel doorgaan van je ooglaserbehandeling!

    Ik heb daarom bewust gekozen voor medicaltravelservice. Zij bieden een vooronderzoek mogelijkheid in Amsterdam, waarbij de oogarts overkomt uit Istanbul. Hierdoor heb je echt zekerheid en weet je ook dat deze persoon dezelfde is die je in Istanbul gaat laseren! Ik heb 1800 euro betaald voor een arrangement naar Istanbul. Dit was inclusief vlucht, hotel en ooglaserbehandeling. In Nederland of Belgie was ik meer dan het dubbele kwijt geweest voor alleen de ooglaserbehandeling!

    Alles wordt verder geregeld voor je. De ooglaserbehandeling vindt plaats in de dunya oogkliniek. Dit is de grootste oogkliniek ter wereld. Hele goede oogzorg en een perfecte oogarts! Mijn oogarts had 20.000 ooglaserbehandelingen verricht. Ik kan het hele ooglaserarrangement echt iedereen van harte aanbevelen. Kijk maar op www.medicaltravelservice.nl voor meer info over hun vooronderzoekmogelijkheden en arrangementen.

    groet,

    Anja

  • Geert12

    Lekker duur zeg daar bij Human First.

    Er zijn veel betere (intralase) behandelingen in Turkije mogelijk voor veel minder geld.

    Ik heb bij Medical Travel Service maar 1775 euro betaald inclusief vlucht, hotel en Nederlandse begeleiding.

    groet,

    Geert

  • Johan Bergen

    Beste Sandra,

    Intervision Ooglaseren verzorgt al jarenlang ooglaserreizen naar Istanbul, Turkije. We werken met een vaste arts en gebruiken de laatste nieuwe laser. Vooronderzoeken en nazorg gebeuren in Nederland in Amsterdam. Begeleiding tijdens de reis is door een optometrist.

    Op onze website Intervision Ooglaseren staan alle foto's en verhalen van de reizen die we vanaf 2006 gemaakt hebben.

    Verder vind je beoordelingen van ons bedrijf in de kliniekenwijzer van Ooglasertrefpunt.nl op deze pagina:

    beoordelingen ooglaseren

    Ik wens je een hele fijne en geslaagde behandeling toe.

  • Winnie Braak

    het was helemaal geweldig op 1 minpuntje na !

    AuteurWinnie Braak

    BehandelingIntra-Lase Femto Second Laser ZYOPTIX Tissue Save

    Gistermiddag ben ik terug gekomen vanuit turkije en het was helemaal geweldig op 1 minpuntje na en dat was het weer maar verder was het PERFECT!!

    uiteraard slaap je niet in het hilton maar in een knus hotel met vriendelijk personeel en een goed verzorgt ontbijt, goede service kortom niks te klagen, ook de service van johan kwam niks tekort alles was geregelt en je hoefde je nergens druk om te maken.

    Op de eerste en laatste dag hebben we gezellig gegeten met de hele groep eerst om elkaar een beetje te kennen en de laatste dag in een hotel op een dakterras met een uitzicht ‘' woow’, uiteraard ben je nergens aan verplicht dus als je op eigen gelegenheid wilt gaan eten kan dat natuurlijk ook, en er is zelfs tijd om de dag na de behandeling lekker istanbul in te gaan.

    het laseren zelf is een pijnloze ingreep maar uiteraard vind je het spannend en eng maar johan stelt je gerust en als je wilt mag je zelfs zijn hand fijn knijpen.

    na 15 min is het klaar en heb je toch wel wat last van je ogen maar pijnloos is het zeker niet maar na 5 uurtjes is die pijn over en heb je alleen nog een geirriteerd gevoel maar wel met goed zicht.

    dus het was het zeker waard en voor de prijs hoef je het ook echt niet te laten .,

    intervision ooglaseren, bedankt, winnie

  • Tuby

    Hallo, İk heb onlangs mijn ogen laten laseren in het Dunyagoz ziekenhuis in istanbul Turkije. K ben momenteel zeer tevreden. ik werd opgehaald in de luchthaven, ze brachten me naar het ziekenhuis waar er iemand me opwachte die Nederlands sprak. De services was top! Zeer vriendelijke dokter die goed Engels sprak. ik heb ilasik laten uitvoeren tegen een goeie prijs. Prijs kwaliteit was goed geregeld. ik zou het aan iedereen aanraden.www.dunyagoz.com kan je contactformulier invullen en binnen de kortste tijd nemen ze contact op in welke taal je spreekt.

  • Roy Egbers

    Kopje: Inter-vision Ooglaseren: De gehele reis incl. de medische verzorging vond ik goed.

    Zondag 13 April jl. afgereisd met een groep medestanders die ook de stap hebben gemaakt om de ogen te laten laseren in Istanbul via http://www.intervision-ooglaseren.nl (Amsterdam). Terugreis was op woensdag 16 April jl.

    Wat is inbegrepen bij de behandeling:

    1. Zondag: Vlucht van Amsterdam - Istanbul, Economy class;

    2. Zondag: Transport Airport – Hotel;

    3. Zondag: t/m woensdag morgen: Verblijf in Hotel in Istanbul;

    4. Maandag: Transport van Hotel naar Kliniek;

    5. Maandag: Vooronderzoek in Kliniek, als extra om te checken of alles klopt wat is aangeleverd vanuit Nederland;

    6. Maandag: Ooglaserbehandeling (ochtend);

    7. Maandag: Zonnebril en Medicatie (oogdruppels);

    8. Maandag: Transport van Kliniek naar Hotel;

    9. Dinsdag: Transport van Hotel naar Kliniek;

    10. Dinsdag: Controle van de ooglaserbehandeling (ochtend);

    11. Dinsdag: Transport van Kliniek naar Hotel;

    12. Woensdag: Transport van Hotel naar Airport;

    13. Woensdag: Vlucht van Istanbul – Amsterdam, Economy class.

    Wat is niet inbegrepen: (voor eigen rekening)

    1. Eten en drinken;

    2. Minibar op kamer;

    3. Bezoek bezienswaardigheden.

    4. Souvenirs

    Ervaring;

    Ik spreek hierover mijn eigen ervaring(en) tijdens het verblijf in Istanbul.

    Over het algemeen is mij het goed bevallen, er is altijd wel iets waarover je wat over kunt vertellen in negatieve zin, maar m.i. is dat overbodig aangezien je gaat voor een medische behandeling, die kunnen soms anders uitvallen/tegenvallen na gelang de behandeling die je kiest en dat geldt ook voor behandelingen in Nederland. Op het eerste gezicht had ik mijn twijfels om dit in Istanbul te laten doen. Echter door de randvoorwaarden goed naast elkaar te leggen zie je de verschillen wel komen. Voor mij persoonlijk was dat doorslaggevend medisch en kostentechnisch dient e.a. in balans te zijn. Ik vond die balans d.m.v. een behandeling via http://www.intervision-ooglaseren.nl/ en heb er voor gekozen om de betreffende ooglaserbehandeling in Istanbul te laten uitvoeren onder toezicht van InterVision (Amsterdam). Tijdens de feitelijke behandeling gaf InterVision in Nederlandse taal aan wat er verwacht werd van de patiënt, ik heb dit als zeer positief ervaren want de voertaal is Engels in de OK.

    Na de behandeling werd er een foto gemaakt (zie genoemde site) en werd je naar een plek gedirigeerd waar je in een soort van relax stoel kon plaatsnemen en daar werden de eerste oogdruppels met antibiotica e.d. toegediend. Ikzelf zag eerst alleen maar wazig, maar na verloop van tijd kwam dit al weer terug. Wat mij erg tegenviel was dat ik geen fel licht kon verdragen in het begin na de ooglaserbehandeling. s ’Middags rond 17:00uur kon ik net als alle anderen redelijkerwijs het “felle” zonlicht verdragen met een hippe zonnebril geleverd door InterVision. Het mooiste moment hierbij was, dat ik na 17:00 uur gelijk resultaat kon zien doordat ik de kleine lettertjes op een blikje cola of whatsapp zonder lenzen/bril kon lezen!

    De volgende ochtend gingen we weer naar de Kliniek voor een na controle, waarna er een groepsfoto werd gemaakt.

    De groepservaring vond ik persoonlijk heel goed, je zit allemaal in hetzelfde schuitje en dat werkt echt heel positief, had het niet willen missen op deze manier. Iedereen die in de betreffende groep zat, dankjewel voor de ondersteuning en de leuke gesprekken en de humor die ons er allemaal door heen heeft geholpen!

    Nog even over Intervision (Johan Bergen) Dank voor je begeleiding tijdens de ooglaserbehandeling, ik vond het super! Goed bezig, houden zo! Tijdens de rondleidingen in Istanbul even rekening houden met de groep, je had hem soms in een te hoge versnelling staan hahaha!

    Behandeling technisch mag gesproken worden over een 100% positieve score voor mij persoonlijk maar m.i. ook van de groep waarmee ik was afgereisd naar Istanbul.

    V.w.b. de extra kosten zoals eten en drinken, dit viel reuze mee. Let wel op dat je niet teveel betaald, omrekenen in euro’s kan tegenvallen. Ik adviseer echt om Turkse Lires te pinnen bij een pinautomaat in Istanbul. De Turkse horeca zien graag euro’s, maar ook op mensen die niet opletten! Dat geldt overigens voor meer landen…. En overal waar je komt als groep of individu moet je opletten!

    De gehele reis incl. de medische verzorging vond ik goed.

    De nazorg in Nederland is ook al gestart. Op 2e paasdag werden er gewoon oogmetingen verricht in Amsterdam op de InterVision locatie. En wat ik helemaal top vond/vind, is dat je gewoon op een zondag o.b.v. een geplande afspraak een gratis ooglasertest kunt laten uitvoeren (zit feitelijk bij de prijs in). Zorg wel dat je een chauffeur mee neemt, want zelf terugrijden na het onderzoek is erg lastig, dat hoort erbij en is bij ieder onderzoek voor ooglaseren (ook in Nederland) een standaard advies.

    Groet,

    Roy Egbers