Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ervaring met Fyeo Vision

  • Greg Wermuth

    Beste mensen, aangezien ik belangstelling heb voor het laseren van mijn ogen zou ik graag willen vernemen of er iemand ervaring heeft met het instituut Fyeo Vision in Eindhoven/Bladel/Reusel. Hun site ziet er goed uit en een van hun clienten is Toine van Peperstraaten(Studio Sport) en ik veronderstel dat hij zijn naam niet zomaar beschikbaar stelt. Bedankt voor de reacties. Hun prijzen vielen ook wel mee E 3000,=.(???) Groet Greg .

  • intuitie.startpagina.nl

    Ik ben donderdag behandeld daar. Ben alleen niet gelaserd, maar heb implant lenzen.

    Moet zeggen dat ik reuze tevreden ben. De behandeling is erg meegevallen. En ik zie echt alles haarscherp nu.

    De mensen die er werken zijn behulpzaam, en aardig.

    Ik zou het zo weer doen!!!

    Succes alvast.

    Groetjes, Monique.

  • Greg Wermuth

    Hi there, bedankt voor je snelle reactie. Ik zie dat ze 3 vestigingen hebben, Reusel, Bladel en Eindhoven. Laseren etc.ze in alle vestigingen. Verder veel succes met je nieuwe ögen". Groet Greg.

  • intuitie.startpagina.nl

    Ik ben in Reusel geweest, volgens mij is de rest alleen voor de verkoop van brillen enz.

  • Miel

    Hallo Greg,

    Afgelopen donderdag, 17 november heb ik een laserbehandeling ondergaan bij FYEO te Reusel. mijn zichtsvermogen is nu 160 % !!!!!!! ik heb de zyopitx behandeling ondergaan en had dit zoals andere altijd zeggen veeeel eerder moeten doen.

    De behandeldagen zijn alleen op donderdag en alleen in Reusel hebben ze de mogelijkheid tot laseren. Je kunt bij de overige vestigingen wel terecht voor informatie overigens.

    Nog meer vragen ???

    Groeten, Miel