Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meegegaan met Inter-Vision

  • Eefke Broeren

    Vorige week zat ik nog in Istanbul voor het laseren. Het goede zicht went erg snel! Ik wilde al langer mijn ogen laten laseren, want ik was die bril en lenzen erg zat! In het begin van dit nieuwe jaar ging ik er serieus achteraan en vroeg bij intervision een brochure op. Van de verschillende site's sprak deze me ook het meeste aan. Op een avond werd ik gebeld door de optometrist, of ik nog interesse had! Dat had ik zeker en hij heeft me uitgebreid verteld wat ik wilde weten! Dat vond ik wel erg goed, dat de optometrist zelf belde! Dat was al gelijk erg persoonlijk! En zo is het de hele reis geweest! Geen 1 vraag was dom en Johan (de optometrist) was bereid om iets wel 3 keer uit te leggen! Ik had de hele tijd een goed gevoel bij intervision en Johan begeleid je er echt helemaal doorheen! Ik vond de operatie best eng, omdat je je toch moet overleveren en alles moet laten gebeuren. Johan had mijn hand vast en bleef tegen me praten. Dit had ik echt nodig, want ik vond het gewoon eng! (Sommigen vonden het niets voorstellen, dus dat is denk ik wel persoonlijk) Het deed geen pijn!! Ik kwam overeind zitten en kon al klok lezen!! 2,5 a 3 uur na de behandeling had ik wel wat last van mijn ogen. Ze branden wat en ik moest erg tranen. (Dit had niet iedereen!) In het hotel kon ik al goed zien in de verte, alleen lezen ging wat moeilijk. Dit werd alleen maar beter en s'avonds zag ik in de verte beter dan ooit! En de dag erna zag ik alles perpect!! Gewoon wonderbaarlijk dat het kan! Ik kan iedereen aanraden om met Intervision mee naar Turkije te gaan en het resultaat is echt de moeite waard! Ik ben nog maar 21, dus ik kan er nog heeel veel jaren van genieten! Johan bedankt!!!

    Voor meer info www.intervision-europe.nl

    Groetjes Eefke

  • mariska

    Dus zal er wel geen hond bij ze komen om de ogen te laten laseren!

  • johan bergen, optometrist

    Geachte Anita,

    Waar ben ik je eerder tegen gekomen, toen reageerde je ook al zo fel tegen Inter-Vision. Waarschijnlijk mag je ons niet??

    Het volgende om op jouw reactie te reageren

    Indien het echte verhalen zijn van klanten die hun ervaringen willen delen op dit forum met anderen denk ik dat dit helemaal niet verkeerd is. Sterker nog dat is toch de bedoeling van dit forum. Mensen moeten natuurlijk zich zelf niet gaan verontschuldigen voor de beleving die zij als zodanig mee maken. En natuurlijk mag je naam voluit dan pas sta je waarschijnlijk volledig achter het geen je roept op dit forum. Helaas heeft Inter-Vision al jaren een tevreden klanten kring

    In de hoop dat je in het vervolg iets voorzichter bent? Je benadeeld zo ook mijn klant(en)………..

    Met vriendelijke groet,

    Johan bergen Bsc, optometrist (uiteraard wel volledig met mijn naam op het forum)

  • Oogje

    Wat een klets je ogen waar zijn ze mee bezig!