l

Al 14 jaar heb ik lenzen. En nu is dat niet meer nodig. Het is zo'n ongeloofelijke gedachte dat het zomaar kan.

Altijd heb ik al bij de commandotroepen gewild, en doordat ‘laseren’ op het moment hot is ben ik het een en ander gaan uitzoeken. Via mijn opticien kwam ik terecht bij een klinkiek in Ahaus, Duitsland. Hier vertelden ze mij dat mijn ogen niet gelaserd konden worden omdat ik een te dun hoornvlies heb. Gedesillusioneerd dat ik was, ben ik eigenlijk per toeval op de site van www.intervision-europe.nl terecht gekomen. Ik heb een afspraak gemaakt met Johan Bergen en hij vertelde dat het waarschijnlijk WEL mogelijk was om te laseren. Dit omdat ze in Istanbul een nieuwere, verfijnde techniek gebruiken.

Met een groep lotgenoten en Johan ben ik naar Istanbul vertrokken. Alles was perfect geregeld en Johan was er altijd en voor iedereen. De operatie duurde maar 15 minuten en voor je het realiseerde was het al voorbij. En hoe bizar en onwerkelijk het allemaal ook klinkt, ik kan weer zien! Ben erg blij dat ik dit gedaan heb. Johan is erg met je begaan en hij vertelt je precies waar je aan toe bent. De nazorg is ook perfect en ik kan iedereen aanraden die erover denkt om te laseren om eens contact op te nemen met Johan.

In juni meld ik me bij de selectie van de commandotroepen. Met alle dank aan Johan!

Kijk ook op form van Inter-Vision