Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Optical express

  • Ilonka

    Hallo,

    Op TV is optical express met mega aanbiedingen aan het adverteren.

    Heeft iemand ervaring met deze organisatie?

    Groeten Ilonka

  • Ilonka

    Ik ben vandaag voor mijn vooronderzoek bij Optical Express in Eindhoven geweest. een Lasik behandeling is voor mij niet mogelijk, maar gelet op de berichtgeving over kans op loslatende flapjes bij Lasik vind ik dit niet zo erg.

    De informatieverstrekking bij Optical Express is prima. Ze nemen ruim de tijd om alles goed uit te leggen en je kunt indien gewenst ook een kijkje nemen in de behandelkamer. Het is geen cleanroom, maar het ziet er wel heel erg proper uit. Optical Express in Eindhoven heeft een nieuwe laser staan.

    Spannend nu nog tot 27 juli (=datum behandeling) wachten en dan hopen dat alles voorspoedig en optimaal geneest!

  • izzy

    Hai Ilonka,

    ik heb zelf ook een vooronderzoek gepland bij optical express,dus ben erg nerveus en wilde daarom graag weten hoe jouw behandeling is verlopen .

    groet izzy

  • Ilonka

    Hallo Izzy,

    Ik ben vorige week gelaserd. Mijn mailadres kun je als het goed is zo aan klikken. Mail me maar even als je vragen hebt.

    Groeten Ilonka

  • yvonne

    Hoi Ilonka,

    Ook ik ga binnekort naar eindhoven voor een vooronderzoek, ik ben erg benieuwd hoe jouw behandeling daar is verlopen!! zou je me een mailtje willen sturen? alvast bedankt groetjes yvonne

  • Lan

    Hoi,

    Via internet lees ik dat Optical Express vooral voordelig is met de Lasik behandeling. Bij vooronderzoek bij een andere kliniek ben ik erachter dat Lasik bij mij niet kan omdat mijn hoornvlies te dun is. Klopt het dat je met de Lasek bij Optical Express rond de EUR 2000,- uitkomt voor 2 ogen?

    Groetjes Lan

  • Thomas

    Hallo Lan,

    Ik heb vorige week vrijdag een quick-scan gehad in Amsterdam. Nog geen vooronderzoek maar kwam omdat mijn contact lenzen een 1 van tevoren voor het laatst gedragen waren. Vooronderzoek staat gepland op 9 december. Wat ik begrepen heb is dat de prijzen vanaf zijn. Meer hoger de afwijking, hoe hoger de prijs en volgens mij maakt het niet zo veel uit of je nou LASEK neemt of LASIK. Voor de prijs van rond de 2000 euro heb je ook wavefront erbij. Altijd doen, is mij via via verteld.

    Good luck.

  • yvon

    hallo,

    Op 19 december is voor mij een vooronderzoek gepland bij Optical Express te E'hoven. Graag reacties over ervaringen. Kosten etc.

    Bedankt,

    yvon

  • gea

    Hallo, ik ben net begonnen met mijn zoektocht naar een goeie ooglaserkliniek. De prijzen verschillen, maar ik wil niet alleen daar mijn keuze op baseren natuurlijk. Kunnen jullie mij de ervaringen van het laseren (zowel Lasik als Lasek) vertellen? En dan vooral bij Optical Express. Volgens mij zijn een aantal van jullie die gereageerd hadden daar ondertussen gelaserd. Weet iemand of je zelf mag beslissen of je Lasek wilt? Dit omdat ik het geen prettig idee vind dat je oog erg kwetsbaar blijft na Lasik. Alvast bedankt. Gea

  • yvonne

    Hoi Gea,

    Ik ben gelaserd bij optical express eindhoven. dat was 29 november. mijn zicht is tot nu toe nog niet volledig terug maar is nog steeds vooruitgang in. verder is me alles prima bevallen daar, de service is perfect! alleen jammer dat mijn ogen nogal de tijd nodig hebben om weer te herstellen! lasik of lasek hangt van de dikte van je hoornvlies,dus daar heb je weinig over te vertellen. ik heb lasik gehad. wens je veel succes! groetjes yvonne