Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Optical Express/Eye Q Vision

  • Wilma

    Ik ben me sinds een aantal weken aan het orienteren op de laser-site.

    Mijn budget is niet hoog dus automatisch neig ik naar de goedkopere klinieken. (Optical Express en Eye Q Vision)

    Ik ben zaterdag voor een vooronderzoek naar Optical Express in Amsterdam geweest (was gratis) ging uit van € 595,– per oog. Toen ik na 3,5 uur de deur uit liep bleek dat de (LASIK) behandeling € 2300,– zou gaan kosten.

    Ik was duurder uit vanwege mijn sterkte - 2,75 en het advies om een WaveFront behandeling te nemen. (Om evt. complicaties uit te sluiten).

    Verder goed geinformeerd. Een minpuntje vond ik de uitleg door een Spanjaard die engels sprak met een accent!!!

    Eigenlijk ben ik nieuwsgierig of ik bij Eye Q Vision goedkoper uit ben.

    Wie heeft ervaring met deze kliniek?

  • Ilonka

    Hallo Wilma,

    Ik heb geen ervaring met Eye Q Vision, maar wel met Optical Express Eindhoven.

    Ben daar na een uitgebreid vooronderzoek op 27 juli jl. met LASEK gelaserd.

    Ik heb voor deze organisatie gekozen, omdat zij enorm klantvriendelijk zijn en goede reviews hebben. Daarnaast is het prettig dat zij onderdeel uit maken van een grote organisatie, waardoor ze over nieuwe lasers beschikken en continue onderzoek verrichten om zaken te verbeteren.

    Ik heb omdat ik zware cylinders en sterkte heb 2490 euro moeten betalen, maar gelet op de service die ik tot nu toe gehad heb vond ik het dubbel en dwars waard!

    Groeten Ilonka