Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik wil wel maar durf niet, wie vertelt me zijn/haar ervaring!

  • J.

    Hallo,

    Ik overweeg al enige tijd om mijn ogen te laten laseren, maar ik durf niet zo goed.

    Mijn zorgverzekeraar vergoedt bij één speciale kliniek, die is niet goedkoop, maar wel erg goed heb ik gehoord. Ik hoop dus ook niet dat ik reacties ga krijgen van “prikkers” die hun kliniek gaan aanbevelen, want wat het kost maakt me in deze niet zoveel uit. (Na belastingaftrek blijft er maar een klein bedrag over)

    't Is meer dat ik niet durf! Wie wil me zijn ervaring vertellen?

    Bedankt

    J.

  • Michele

    Ik wil het ook al jaren maar durfde niet en heb nu een afspraak op 1 november of het wel zou kunnen en heb de afspraak bij een oogarts, zou niet anders durven.Dus maar even kijken.

  • mieke

    Hoi,

    Mijn naam is Mieke, ik ben 25 jaar en ik heb vanaf mijn 13de jaar een bril. Al vanaf het moment dat ik mijn bril heb wilde ik er al weer vanaf. Maar de risico's hebben mij hiervan weerhouden om dit te doen. Een collega liet haar ogen laseren en dat zette mij op andere gedachten. Ik had echt zoiets van als het bij haar kan dan kan het bij mij ook. Ik ben toen overal op internet gaan zoeken voor informatie over het laseren van mijn ogen. Ik wilde dat eerst in het buitenland laten doen omdat ze daar meer ervaring hebben, maar ja als er iets is dan kom je wel in de problemen. Dus toen heb ik toch maar besloten om een kliniek in Nederland te zoeken. ik heb bij verschillende klinieken informatie aangevraagd. En vervolgens heb ik gezocht naar objectieve informatie over die klinieken. Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Eyedo in Rotterdam. De reden dat ik daar naar toe ga is vooral vanwege de goede apparatuur waarover ze beschikken. Ik vond de stap om al meteen te zeggen dat ik mijn ogen wilde laten laseren te groot. Vandaar dat ik een vooronderzoek heb laten doen. De arts die het vooronderzoek deed nam alle tijd voor mij en hij was zeer deskundig, steeds legde hij uit wat hij precies ging doen, en hij nam de tijd voor al mijn vragen. Aan het eind van het onderzoek kreeg ik nog een rondleiding, waarbij ik ook de ok te zien kreeg. Het gaf mijn zo'n goed gevoel dat ik besloten heb om mij daar te laten laseren.

    Mijn advies aan iedereen die nog twijfelt is, win zo veel mogelijk informatie in bij diverse klinieken, neem ook contact op met mensen die daar behandeld zijn (dat kan via het ooglaserforum) en ga daarna bij klinieken kijken (informatie avond of vooronderzoek) zo kun je een goede keuze maken.

    Veel succes en als je vragen hebt dan kun je altijd contact met mij opnemen.

    Groetjes

    Mieke