Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nou er is sinds 3 dagen een droom voor mij uitgekomen!

  • Bianca Kamps

    hallo allemaal!

    Nou er is sinds 3 dagen een droom voor mij uitgekomen!ik heb geen bril en contactlenzen meer nodig.

    Ik liep er al jaren over te denken om het te gaan doen.ik ben zelf opticien en van mijn collega's kreeg ik elke keer weer te horen dat ik het maar niet moest doen.goed uitendelijk heb ik op inetnet een beetje zitten neuzen om te kijken wat er allemaal te bieden was.toen ben ik dus bij inter vision terecht gekomen.ik zag alleen maar positieve reacties en ik moet zeggen dat johan ook degene was die het snelste reageerde.Zeer proffesioneel maar ook erg vertrouwd toen ik voor het eerst bij hem op afspraak was.ik had er meteen een goed gevoel over.Afgelopen maandag 12–3-2007 heb ik dan mijn ogen laten laseren in istnbul.Allemaal erg goed geregeld en natuurlijk het belangsrijkste!ik kan nu heel scherp zien.

    Het is zeker aan te raden om het hier bij inter vision te laten doen voor wie nog enige twijfels heeft.echt keurig netjes andere woorden heb ik er niet voor.

    reageer | citeer

  • Richard

    een opticien zal bijna nooit aanraden om je ogen te laten laseren aangezien. Net zoals een kapper nooit het advies geeft om jezelf kaal te scheren. Kwestie van omzet missen.