Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pas op: korting Achmea/VisionClinics niet ZOMAAR

  • Brilloos

    Hallo,

    Super dat ooglaseren, een paar maanden geleden droeg ik nog een bril met bijna -5 aan beide ogen, maar nu na een Lasek-behandeling bij VisionClinics, ga ik tevreden en brilloos door het leven.

    Het stelt niets voor, je staat zo weer buiten en na een week een heftig zanderiggevoel in je ogen en een sterkte die zeer schommelt, ging het al stukken beter met zien zonder bril. Na een dikke week zag ik bijna 100% en 2 weken na de behandeling was ik als nieuw.

    Die eerste week moet je even zorgen dat je niet werkt of geen huishouden o.i.d. moet doen, want je ziet echt alles heel wazig en wilt het liefst de ogen dichthouden. Pijn doet het niet!

    Waar ik wel voor wil waarschuwen is het volgende:

    Achmea biedt haar verzekeringsnemers 10% korting op een behandeling bij VisionClinics. Echter als je ernaar informeert vertellen ze je er niet bij dat je vooraf toestemming moet hebben van ze. Ook VisionClinics vertelt je bij het vooronderzoek dat Achmea korting geeft maar vertelt die toestemming er niet bij.

    Zo loop je dus € 279.80 euro mis! Heel jammer en niet eerlijk van ze! Zeker als ze zelf niet goed voorlichten hieromtrent!

    Wat wel weer super is, is dat je de kosten van de behandeling kunt opgeven bij de belastingaangifte en je op die manier toch ook nog weer een paar honderd euro terugkrijgt!

    Voor wie nog twijfelt: DOEN! Maar vraag wel toestemming voor het laseren als je Achmea verzekerde bent!

  • Edman

    Bedankt voor deze tip!

    Ik zit bij de FBTO (onderdeel van Achmea) en wil ook mijn ogen gaan laseren bij VisionClinics. Ik ga maandag gelijk even bellen naar FBTO om de toestemming aan te vragen.

  • Edman

    Om nog even terug te komen op mijn bericht uit oktober. Ik heb een week geleden mijn ogen laten laseren d.m.v. de Lasik methode. Het resultaat is prima!

    De toestemming van de FBTO was niet nodig voor de korting. Het laten zien van je pas van de zorgverzekering (wanneer je aangeeft dat je behandeld wilt worden, dus voordat je de factuur hiervoor ontvangen hebt) was genoeg om te profiteren van de 10% korting.