Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Januari 2008 Lasek

  • jannie

    hoi hoi. hier alles goed. Sorry voor de typefouten want ik zie nog wazig bij vlagen.

    De laser is me erg meegevallen, wel heel raar. Ik kon alles zien hoe ze het hoornvlies weg schraapten (dat was gevoelig) en de laser die een plekje inbrandde met die heerlijke brandlucht. Zo onwerkelijk allemaal. Toen de laser klaar was zag ik direct haarscherp. Daarna deden ze er verbandlenzen in, soort zachte contactlenzen en daarna zie weer wat wazig. Maar al met al is het goed te doen. De druppels vind ik heerlijk, dat haalt de scherpe pijn weg.

    Gisteren overdag waren mijn ogen erg pijnlijk en heb ik de hele dag in bed gelegen. Voor de nacht paracetamol genomen met codeine, temazepam en ik heb heerlijk geslapen. Dit alles op recept van de oogarts.

    Nu zit i met de zonnebril op en 's nachts met een soort skibril dat voorkomt dat ik ga wrijven.

    Vanmorgen voor controle geweest en het zag er prima uit. Maandag weer controle en dan mogen waarschijnlijk de lenzen eruit. Nadien even mee geweest naar de Golff om paar boodschappen te doen. Ik voelde me net Heino met mijn zonnebril op. De mensen kijken je aan maar durven niets te vragen, haha.

    Tot zover het laatste nieuws hier.

    Fijn weekend gr.Jannie

  • cees meijer

    Gelukkig dat alles al goed verlopen is'

    beterschap en ik hoop dat alles nog steeds beter gaat.

    vriendelijke groeten Cees

  • paulien

    Hoi Jannie

    Mijn man heeft 3 dagen gelden een lasek behandeling gehad, ging prima. Hij kan alleen nog erg slecht zien, wanneer wordt dat beter. Vandaag is de bandage lens verwijderd.

    Groetjes, Paulien

  • Jannie

    Hoi Paulien, dat is moeilijk te zeggen. Ik weet dat ze mij vantevoren hebben gezegd dat ze voor het volledige herstel (goed zicht) minimaal 2 weken tot een half jaar rekenen. Dus het moet tijd hebben. Bij mij ging het supersnel en daar stonden ze in de kliniek ook versteld van.

    Succes en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

    Gr.Jannie

  • paulien

    We wachten maar af dus, het is ook nog maar kort geleden! Hoe bevalt het jou verder? Nog lang last gehad?

    Groetjes

  • Jannie

    Mij bevalt het prima, ik zou het zo weer laten doen, absoluut geen spijt van.

    Volgende week is het een jaar geleden en ga ik voor de laatste controle. Ik zit op een zicht van 150% met beide ogen.

    Ik heb vooral de eerste paar dagen behoorlijk last gehad, daarna ging het steeds beter.

    4 weken na de operatie heb ik een complicatie gehad, ik had plotseling slecht zicht. Ik heb gebeld, kon direct komen en ze zag meteen dat mijn oogdruk verhoogd was, druppels en tabletjes gebruikt en binnen een paar uur zag ik weer scherp. Toen kneep ik em wel even, ik dacht dat het misse boel was maar gelukkig was het een onschuldige complicatie die snel verholpen was.

    Groetjes