Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe bepaalt men in vooronderzoek de stabiliteit van de sterkte??

  • Kim van den Heuvel

    Ik heb een vooronderzoek aangevraagd m.b.t. het laseren van mijn ogen.

    Op alle websites die ik bezoek, zie ik dat je ogen minimaal een jaar stabiel moeten zijn qua sterkte. Hoe bepalen ze in dat vooronderzoek of dat het geval is? Moet ik beschikken over oude en nieuwe metingen van mijn opticien of kunnen zij dit zelf bepalen via een meting / onderzoek?

    Ik hoop dit te horen, zit er best mee in mijn maag omdat ik zelf geen up-to-date-meetgegevens heb.

    Groetjes Kim.

  • Cees

    Hoi Kim de belangrijke punten zijn ,uit de pubertijd zijn,jonger dan 60 jaar, niet in verwachting .

    En ook erg belangrijk , als je contact lenzen hebt,ze een paar weken niet gebruiken,vooral met harde lenzen(1maand uit voor het laseren) bij zachte lenzen ook voor de veiligheid twee weken uit laten.

    Maar een goede oogarts ,laat je altijd een paar weken voor de laserbehandeling nog een keertje komen,als je je contactlenzen er al een tijdje uit zijn.

    En ook op de dag van behandeling ,wordt er nog een keer gekeken of alles nog het zelfde is.

    Ik heb het zelf laten doen , na 33 jaar contactlenzen , 2007-11

    En ik ben nog steeds echt gelukkig dat ik de stap genomen hebt,alleen je moet het ook zelf graag willen doen.

    Bij twijfel niet doen dus

    groetjes Cees