Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

korting optical express

  • Karel van Hoesel

    Hallo,

    Er is momenteel een actie bij optical express.

    Je krijgt 50 euro korting wanneer je bent opgegeven door iemand die behandeld is bij optical express. Degene die reeds behandels is krijgt dan ook 50 euro.

    Mocht je deze korting willen mag je mij opgeven.

    Ik ben in januari 2007 behandeld in Eindhoven.

    Mijn naam is karel van hoesel uit sint-michielsgestel.

  • Ragna

    Hoi Karel,

    ik ga 22-08 naar Eindhoven om me te laten laseren. Ik zal je naam doorgeven en dan krijgen we beide 50 euro als het goed is! Ben je tevreden? Welke behandeling heb je gehad? Mail me ff als je wil.

    Groet, Ragna

  • Karel

    Hoi Ragna,

    Heb je al een vooronderzoek gehad? Tijdens het vooronderzoek vragen ze namelijk

    hoe je op optical express bent gekomen.

    Ik heb destijds de lasik behandeling gehad. Ik kon direct scherp zien.

    Ik ben wel met mijn ogen dicht naar huis gebracht,dan branden je ogen wel. Ben

    direct naar bed gegaan met een luchtdoorlatende zwembril. Door alle spanning

    die ik toch wel had kon ik direct slapen, 10.00 uur 's ochtens… Na een paar

    uur werd ik wakker en had nergens last van. om de zoveel uur moet je wat

    druppels in je oog doen maar dat is heel makkelijk. Ik raad je wel aan om even

    te vragen hoe je dat doet, ik dacht namelijk altijd dat je dan je oog open moest

    doen en dan erin druppelen maar je trekt alleen maar je vel van je ooglid

    onderin een stukje open en je druppelt daarin. Harstikke makkelijk. Ik ben nog

    steeds 100% tevreden. Heerlijk zo zonder handicap.

    Ik hoop dat de actie dan nog loopt voor ons beiden.

    Succes,

    Groeten Karel

  • Ragna

    Hoi Karel,

    ik zit achter mijn laptop dus je krijgt een snelle reactie :-) Ik ben gister in Eindhoven geweest voor dat vooronderzoek en heb gezegd dat ik ff na ga vragen in mijn omgeving wie het al gedaan heeft. Ik kon ook later nog een naam doorgeven zei die jongen.. We merken het vanzelf wel, ik ga in ieder geval je naam opgeven. Mag ik je telefoonnummer misschien, stel dat ze daar naar vragen? Ook zo vreemd als we elkaar zeggen te kennen en ik dat niet op kan geven :-) Ik gebruik het uiteraard nergens anders voor..

    Ik krijg Lasik met Wavefont (wel veel duurder dan ik bedacht had van tevoren maar goed…). Ik heb hele grote pupillen dus Wavefont moest sowieso.. Heb je dat ook gehad?

    Ik moet het niet doen maar ben toch wat horro-verhalen aan het lezen op internet… Word er niet zekerder van haha.

    Groet, Ragna

  • Karel van Hoesel

    Hoi Ragna,

    Ik heb ook de wavefront gedaan, je wilt toch het beste. Ik was 2400 euro in totaal kwijt, waarvan ik 40% terug kreeg van de belasting dienst. Het was iedere euro dik waard.

    De enige pijn die ik heb gevoeld wat het klemmetje op mijn ogen omdat ik vrij smalle ogen heb. Verder is het helemaal goed gegaan. stelde niks voor.

    Als je het niet erg vind zet ik mijn telefoon nummer hier niet neer, dan kan iedereen het lezen. Ik ken je denk ik van de sportvereneging ofzo haha.

    Groeten Karel