Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laserpionier te Breda

• Sabrina

Ik overweeg om mijn ogen te laten laseren. Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die hun ogen hebben laten laseren via de laserpionier in België ( LRC St.Martens-Latem). Wat was je indruk over de het centrum. Hoelang geleden heb je de behandeling ondergaan?Zijn er complicatie's ontstaan?Hoe vaak ben je op nacontroles geweest?

Mijn dank is groot voor ieder die op deze vragen reageert.Tenslotte is het oog een kostbaar iets.

• gerard

WAAROM ORIENTEER JIJ JE NIET IN TURKIJE

BEN ER ZELF AAN HET DENKEN OM VOOR TURKIJE TE KIEZEN

IN JUNI GA IK NAAR EEN BIJEENKOMST HIER IN DE BUURT

EN LAAT ME HET EEN EN ANDER UITLEGGEN

BEN BENIEUWD HOOR

GROETJES GERARD

• Sabrina

Dag Gerard,

Ik heb eerst overwogen om mijn ogen in Turkije te laten laseren. Maar als je de prijsvergelijkt met een behandleing dichtbij huis dan scheelt het maar en paar €100.-

1) kosten van de reis en behandeling bedragen ± 1600.-,

2) Verblijfkosten in Turkije zelf ( min. 5 dagen).

3) En niet te vergeten, je neemt vanuit Nederland altijd wel iemand mee om je bij te staan na de operatie.

Als je dan een rekensommetje maakt dan scheelt het niet zoveel.

Het laseren in Turkijen is voordelig als je slechts een losse vliegticket koopt en bij familie terecht kunt voor je verblijf daar.

• keesjan

ik ben zelf bij laserpioneer behandeld !! afgelopen donderdag om precies te zijn.

Ze werken zeer professioneel.. je krijgt ook een videoband mee met opnames van je operatie. Dit is zeker geen ´supermarkt operatie´

Ze geven goed advies, prettige, belgische bediening :-) De ruimte waar je in breda komt voor de controles e.d. is zeer eenvoudig opgezet… (kantoortje) maar dat centrum in belgie waar de operatie plaatsvind is heel goed verzorgd..

Het grootste vbvoordeel is dat het bereikbaar is… dus als er wat aan de hand is kun je er snel heen, ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar (je krijgt het 06 nummer van de dokter)

aanrader !!Sabrina schreef:

>

> Dag Gerard,

>

> Ik heb eerst overwogen om mijn ogen in Turkije te laten

> laseren. Maar als je de prijsvergelijkt met een behandleing

> dichtbij huis dan scheelt het maar en paar €100.-

>

> 1) kosten van de reis en behandeling bedragen ± 1600.-,

> 2) Verblijfkosten in Turkije zelf ( min. 5 dagen).

> 3) En niet te vergeten, je neemt vanuit Nederland altijd wel

> iemand mee om je bij te staan na de operatie.

>

> Als je dan een rekensommetje maakt dan scheelt het niet zoveel.

>

> Het laseren in Turkijen is voordelig als je slechts een losse

> vliegticket koopt en bij familie terecht kunt voor je

> verblijf daar.

• Ilonka

Hallo Kees-Jan,

Ik heb een aantal vragen waarvan ik het prettig zou vinden als je deze kunt benatwoorden.

Wordt de operatie bij Laserpionier in een cleanroom uitgevoerd en zijn de artsen ook gekleed op een operatie?

Ik heb namelijk het een en ander gelezen over operaties met complicaties, die in een niet steriele ruimte plaats gevonden hebben.

Vinden de controles wel in Nederland plaats of moet je daarvoor naar Gent?

Kennen zij een garantieregeling voor een gratis nabehandeling?

BVD

Groeten Ilonka

• Ilonka

Hallo Sabrina,

Ben je bij Laserpionier geweest? Zo ja, wat waren je ervaringen?

Groeten Ilonka

• keesjan

hoi,

laserpionier is in mijn ogen zeer professioneel..

in gent hebben ze echt een soort mini- ziekenhuis. ziet er allemaal zeer ´clean´ uit.

(hoewel dat natuurlijk nooit een garantie kan zijn.. in ziekenhuizen kunnen ook bacterien voorkomen, maar volgens mij doen ze in gent er wel alles aan om de boel schoon te hebben)

De eventuele nabehandeling is inderdaad inbegrepen in de prijs.

nabehandeling is ook in Gent, omdat ze daar de laser hebben staan. Intussen zijn er ook een aantal collega´s van mij hier geweest op mijn aanraden en allemaal zeer positief.

controles zijn in breda. de eerste contrrole is de dag na de ingreep.

de 2e controle was gewoon even kijken of alles goed gaat. 3e controle heb ik niet eens gedaan. alles gaat zo perfect…

Ik loop nu een jaar zonder bril… heerlijk :-)

• sylvia

Hallo,

Ik heb drie jaar geleden mijn ogen laten lazeren bij “LaserPionier” , door DR Erik Van den Dooren.

Ik ben vandaag de dag nog steeds zo blij dat ik dat heb laten doen.

De behandelening, ontvangst zo professioneel , je wordt behandeld als klant (tu).

ik raad het iedereen aan , die overweeg om haar/zijn ogen te laten lazeren dat bij LaserPionier te doen.

mvg, een nog steeds dolgelukkige klant van Laserpionier, :)

Sylvia.