Veel mensen zijn huiverig om zich te laten behandelen aan hun ogen dmv laseren. Een heel groot deel hievan is dit gegarandeerd ook als men spreekt over een laser behandeling in het buitenland bv. Turkye. Ikzelf behoorde ook tot deze laatste groep.
Precies 2 weken geleden ben ik behandeld in Istanboel met de PRK/Lasek methode onder begeleiding van Johan Bergen van Inter-Vision. Ik kan nu zeggen dat ik erg blij ben dat ik voor juist dit bedrijf gekozen heb en nu al een super zicht heb.
In eerste instantie was ik erg terughoudend voor een behandeling in het buitenland. Door de vele en goede informatie die ik van Johan kreeg heb ik ingezien dat een behandeling in het buitenland zeker van hetzelfde niveau is als in Nederland, zo niet beter. Het is erg fijn om te zien dat ze in de kliniek waar ik behandeld ben nog echte service bieden en er echt alles aan doen om je te gast te voelen.
Ik kan de behandeling bij Inter-Vision iedereen aanraden. Onderstaande zal ik een paar punten noteren waarom ik juist voor dit bedrijf heb gekozen.
- De begeleiding is erg persoonlijk; de optometrist Johan gaat zelf mee naar Istanboel, voert zelf controles uit en is steun en toeverlaat na de behandeling. Heb je maar 1 klein vraagje, dan kun je Johan altijd opbellen. En heb je er een hele lijst, dan geldt hetzelfde. Klasse!
- De informatie die je krijgt is erg uitgebreid en duidelijk. De film en foto's dragen hier veel aan bij.
- Je ondergaat met een groep eenzelfde soort behandeling. De mensen in de groep maken allemaal dezelfde dingen mee na de behandeling (bv het iriteren van je ogen). Dit is erg geruststellend.
- De behandelende arts heeft zeer veel ervaring.
- En als laatst, voor minder geld dan een behandeling in Nederland kost krijg je prima zicht, ontdek je nog wat van Istanboel en is het toch net een beetje een kleine vakantie met leuke afloop.
Laseren, het lijkt eng, maar is het totaal niet! Gewoon doen!
kijk op www.intervision-europe.nl