Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eye q vision

  • maarten

    Hallo, ik overweeg om mijn ogen te laten laseren. Nu valt mij het grote prijsverschil tussen de verschillende klinieken op. Zo biedt Eye Q Vision de behandeling aan voor nog geen 1190 euro voor bijde ogen. Wie weet waar dit verschil in zit en wie heeft ervaring met deze kliniek? Zowel positieve als negatieve ervaringen hoor ik graag. Alvast bedankt voor u reacties, maarten.

  • ron.p.

    ik wil ook bij eye q vision mijn ogen laten laseren,maar ik twijfel,ook omdat het daat zo goedkoop is

    ik ben dus ook benieuwd naar reactie's

  • Andries

    Vlgs mij zit het verschil in kosten in het laserapparaat wat ervoor gebruikt wordt.

  • mickey

    ik ga zelf voor human first. Heb ook getwijfeld, maar deze kwam toch als beste, naar mijn mening, eruit. Hij is wel iets duurde, maar zeer goed advies en vriendelijke uitleg. Had redelijk veel vragen maar die werden zeer correct beantwoord.

    Veder heb ik ook nog mailadressen en telefoonnummers gekregen van mensen die ook met hen in zee zijn gegaan en zij zijn super tevreden. Dus ik ga de gok maar met hen wagen. Kijk anders maar eens op www.humanfirst.nl en vraag het infopakket aan–> dat zegt ook al veel.

    Succes

  • Tirza

    Ik ga in mei daarheen voor een vooronderzoek.

    Op internet veel goede verhalen over hun gehoord. En waarom ze zo goedkoop zijn heb ik gevraagd en staat ook op de site, dat hun geen dure reclame-stunts hebben enz enz. En dat het aantal mensen dat ze per jaar behandelen vrij hoog ligt, dus de kosten vrij laag zijn.

    Groetjes

  • mariska

    Ik vind het wel een beetje raar dat ze zomaar mailadressen en telefoonnummers geven van mensen die daar ook behandeld zijn. Mocht ik me laten behandelen dat zou ik het zeer vervelend vinden als ze mijn gegevens door zouden geven aan anderen ook al ben ik tevreden.

    Mariska