Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Optical express

  • mary

    Ik ben afgelopen zaterdag 28 april bij optical express geweest, het vooronderzoek.

    Mij word aangeraden lasik samen met de wavescan.

    Ik word een beetje bang van de negative verhalen op internet over het flapje wat niet meer aangroeit. Bij optical zeggen ze weer van wel. Ik weet t niet meer

    Yvonne, hoe is jou zicht nu?

  • yvonne

    Hey, ja met dat flapje is mij ook nog steeds niet duidelijk..maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet zon zorgen over maak!! soms moet je risicos nemen als je graag wat wil! iedereen heeft het er wel over maar ik heb nog nooit iemand gehoord waarbij dat flapje ook echt los ging!dus…

    mijn zicht is helaas niet volledig hersteld.. maar ik ben wel een uitzonderlijk geval hoor! binnenkort krijg ik een herbehandeling maar dan doen ze de lasekbehandeling zodat het flapje niet weer los hoeft!wel balen maar gelukkig zijn de kosten wel voor hun! succes met alles! groetjes yvonne

  • middelsluis

    Ik mag morgen. In Amsterdam. Iemand nog tips?

  • Tim

    ben benieuwd hoe jij gevaren bent middelsluis, komende zaterdag heb ik een vooronderzoek

  • middelsluis

    Operatie, snel en eigenlijk zonder problemen. Ondanks dat het daar wel chaotisch is.

    Genezing goed. Begeleiding goed. Resultaat tot op heden niet geweldig. Scherpte in daglicht niet optimaal, redelijk (-0,5 beide ogen). maar in het donker een drama. Al diverse keren teruggeweest. Nog zoekende naar een oplossing. Klachtenafhandeling zéér zwak.

  • Jamie

    En wat is momenteel de status van je klachtenafhandeling ?

  • middelsluis

    Linker oog inmiddels opnieuw behandeld. Helaas niet zelfde methode. Ondanks toezegging was “flaplift” niet mogelijk. Dus lasek, pijnlijker en het genezingsproces duurt langer. Jammer. Resultaat, top op heden is er wel. Zie scherper en veel beter in donker. Helaas zie ik mijn computerscherm nu minder/slechter als voorheen. Over een enkele week het volgende ook. Wordt vervolgd.

  • Dirk

    En hoe is de behandeling bij de meeste mensen bevallen , goed of slecht ??

    Hoop graag op antwoorden .

    Grt Dirk

  • middelsluis

    Meen durfde het andere oog nog niet aan. Wordt vervolgd.