Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weet het echt niet

  • zb

    Ik wil van mijn bril af. Ik ben nu zover na uitzoeken op internet dat het waarschijnlijk lensimplantatie word.

    Maar waar moet ik het in godsnaam doen. Ik zit al die site's te bekijken, lees forums's etc… En de ene zegt ja ben naar turkijen geweest en is geweldig, de andere zegt ja ben naar blabla vision geweest die is geweldig. Ik weet het echt totaal niet meer waar ik naar moet kijken wie ik moet geloven. En aangezien ik op een hoog nivaeu sport zijn mijn ogen toch belangrijk.

    Wat zijn de punten waar ik naar moet kijken nou? Is er een keurmerk of een site waar betrouwbare beoordelingen staan.

    bedankt voor de reactie's alvast

  • Debby

    hoi ZB,

    Ik zelf ben bij CareVision in Amsterdam geweest. Zij hebben een keurmerk van het Ministerie en dat vond ik erg betrouwbaar.

    Het is ook allemaal erg goed gegaan, het is nu 10 weken geleden, en heb er echt geen spijt van. Ik had het jaren eerder moeten doen.

    Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.

    groetjes Debby

  • Ilonka

    Er is inderdaad heel veel informatie te vinden op internet. Bedenk je goed dat hetgeen je kunt lezen maar van een fractie van de mensen is die behandeld zijn. Ik heb onderzoek gedaan klinieken die qua prijs - kwaltiteit verhouding goed uit de bus komen en ook binnen mijn budget zaten. Toen heb ik hen opgebeld met een aantal vragen die ik had en gekeken welke organisatie mij een prettig gevoel gaf. Ik heb morgen een vooronderzoek bij Optical Express. Had een prettig telefoongesprek met iemand van deze organisatie en het vooronderzoek is gratis. Vind ik zelf een prettig idee, omdat ik uberhaupt niet weet of ik wel in aanmerking laseren en vind het toch prettiger om dat te weten voordat ik 100 euro uitgeef. De prijsindicatie die zij op tv aangeven geldt trouwens voor ogen met een maximale afwijking met sterkte -1 en cylinder -1. Zodra je meer sterkte en cylinder hebt, zoals ik, ga je ook meer betalen. Morgen weet ik of ik geschikt ben en wat zij ervoor vragen.

    Daarnaast heb ik ook hele goede recencies gevonden over Laserionier (o.a. Breda) zij opereren in Gent en vragen 1600 euro voor 2 ogen en Dr. Colla.

    Enkele vrienden van mij zijn bij het Lasikcentrum geweest en hebben daar goede ervaringen mee, maar zij hebben wel rond de 4000 euro betaald. Aangezien dit niet binnen mijn budget passend is heb ik daar verder niet naar gekeken.

    Volgens mij kennen de meeste klinieken ook wel een gratis kennismakingsgesprek dus het is ook altijd een optie om te bekijken of de kliniek aan jouw verwachtingen voldoet en je een goed gevoel geeft. Dat laatste is volgens mij toch het belangrijkste.

    Succes!

    Groeten Ilonka