Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verbluffend resultaat bij Inter-Vision

  • Jan Menting

    Verbluffend resultaat

    Na 35 jaar dragen van contactlenzen eindelijk de knoop doorgehakt en informatie aangevraagd bij de diverse aanbieders van ooglaserbehandelingen.

    Intervision (Johan Bergen) was de enigste van alle aanbieders die mij enkele dagen later persoonlijk benaderde .

    Johan nodigde mij geheel vrijblijvend en kosteloos uit voor een vooronderzoek in zijn praktijk in Amsterdam.

    Het resultaat van het vooronderzoek , ik kon gelaserd worden.

    Nog niet geheel overtuigd heb ik eerst ik eerst het hele Internet afgespeurd of ik iets negatiefs over Intervision , de kliniek of de arts dr.A.N.Ofluoglu kon vinden , Integendeel ik kwam alleen maar positieve ervaringen tegen ook over de arts dr.*** die als zeer kundig wordt beschreven in binnen en buitenland.

    De ANWB verwijst zelfs patiënten door naar deze kliniek .

    Dit alles gaf voor mij de doorslag .

    Eindelijk was het zover

    Zondag 13 augustus vertrokken met 8 lotgenoten naar Istanbul om mijn ogen te laten laseren Onze intrek genomen in een keurig hotel in het oude centrum van Istanbul (Blauw Moskee ligt op 300 m afstand).

    Maandagmorgen om 9.00 uur werden we met een busje naar de kliniek gebracht.

    Eerste indruk bij binnenkomst in de kliniek was direct goed.

    Arts en personeel komen zeer professioneel over.

    Na eerst weer wat vooronderzoeken te hebben gehad kregen we te horen dat iedereen gelaserd kon worden.

    Het moment was daar ik was aan de beurt .

    Toch wel een beetje gespannen de behandelkamer in wauw wat een brok techniek staat hier opgesteld ik denk dat menig oogkliniek in Nederland hier jaloers op is.

    Johan blijft tijdens de behandeling in de behandelkamer geeft toch een geruststelling en fungeert als tolk .

    Het maken van de flap en het laseren stelt op zich niets voor je merkt goed dat de arts en zijn team perfect op elkaar zijn ingespeeld .

    De behandeling is geheel pijnloos en in een minuut of 10 ben je klaar.

    Ik had direct scherp zicht en ging wat overmoedig naar de wachtkamer terug.

    Echter na een minuut of tien begon de verdoving uit te werken en ontstond er een branderig gevoel in mijn ogen , op zich wel uit te houden als je je ogen maar gesloten houd.

    Na de controle door dr.Ofluoglu met de bus op weg naar het hotel ik merkte dat het branderige gevoel minder begon te worden .

    Op advies van Johan een uur of 2 geslapen daarna had ik nergens last meer van.

    Dus op naar het terras samen een pilsje drinken met de andere patiënten .

    Iedereen was verbaasd over het resultaat het is ook bijna onwerkelijk dat je na tien minuten behandeling weer scherp kunt zien , in mijn geval zelf beter als met contactlenzen.

    Dinsdagmorgen om 9.00 uur op controle naar de Kliniek.

    Bij iedereen was het goed dus terug naar het hotel en de rest van de dag genieten van het schitterend Istanbul.

    Woensdagmorgen voor we afreizen naar de luchthaven eerst nog naar het Topkapi paleis geweest met de gehele groep.

    13.40 terug met het vliegtuig.

    Ik kan een ieder die plannen heeft om zijn ogen te laten laseren aanraden om in zee te gaan met Intervision en mensen laat je niet gek maken door alle vooroordelen en wild-west verhalen die over laseren in Turkije circuleren .

    Mijn ervaring Top organisatie – Toparts – Topkliniek en bovenal een ongelofelijk resultaat wat in mijn ogen het belangrijkste van al is .

    Dit had ik jaren eerder moeten doen

    Jan Menting

  • Ada

    Hallo Jan,

    Positief verhaal! Nog even een vraag van mijn kant: hoe zit het met na-controles?

    Want ik neem aan dat je toch ook na je verblijf in Istanbul, thuis nog een controle krijgt? Dat lees ik namelijk wel bij andere klinieken.

  • Inter-Vision Ooglaser

    Inderdaad Ada,

    Je krijgt ook bij Inter-Vision drie nacontroles uitgevoerd door een B.I.G. geregristreerde optometrist. Waarbij in samenspraak met samenwerkende oogartsen en huisartsen bekeken kan worden of er speciale nazorg en / of oogdruppels nodig zijn. Bij Inter-Vision is de nazorg uitstekend geregeld

    Indien je nog meer vragen hebt dan graag even contact 020- 528 71 16

    of kijk op onze uitgebreide website www.intervision-europe.nl

    Met vriendelijke groet,

    Johan Bergen

  • Muguet

    Ook ik ben super tevreden over het resultaat van mijn laserbehandeling,

    intralase custom vue, tissue save en Q-value ODS. Een uur na de behandeling,

    die pijnloos is maar een beetje druk voel je wel, kon ik superscherp zien. Zelfs zo scherp had ik mijn hele leven nog nooit gezien (met contactlenzen of met bril). Dit gaf en geeft mij een onafhankelijk gevoel, ik heb geen bril meer nodig en ik heb geen contactlenzen meer nodig…. heeeeeeeerlijk is dit ;-)))))))) Alle lof voor Johan Bergen de optometrist van Inter-Vision. Hij regelt alles tot in de puntjes zodat je zelf nergens aan hoeft te denken. En natuurlijk ook ALLE lof voor de oogchirurg Dr A.N. Ofluoglu met zijn team. Wat een kundigheid heeft deze man en zijn team. Hij heeft al meer als 8000 laserbehandelingen op zijn naam staan. Ik kan Johan Bergen van Inter-Vision bij iedereen aanraden. Je weet dan ook zeker dat je behandeld wordt door Dr A.N. Ofluoglu en niet door een chirurg die dan toevallig dienst heeft. Een dikke tien voor Inter-Vision. Groetjes van Muguet.