Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mocht iemand mijn successtory willen verifiëren, dan kan dat door te mailen

• Bert Hartog

Verslag ooglaseren met Inter-Vision

Na ruim 30 jaar lenzen te hebben gedragen, heb ik besloten om mijn ogen te laten laseren. Via internetsites heb ik me ingelezen en uit mijn omgeving heb ik ervaringen aangehoord. Johan Bergen van Inter-Vision heb ik uiteindelijk geselecteerd op basis van een aantal goede referenties. Ook ik laat er nu 1 achter voor diegene die ‘zoekende’ is.

Enfin, het vooronderzoek in Amsterdam gaf al heel veel vertrouwen en dat is tot op de dag van vandaag (1,5 week na de operatie) ongewijzigd gebleven.

Aangezien het laseren in Istanbul plaatsvindt, zit er natuurlijk ook een reisje aan vast. Johan Bergen regelt dat allemaal, waardoor de groep zich zorgeloos mentaal kan voorbereiden op de operatie; met of zonder partner. Na de reis op zondagavond en een redelijke nachtrust, zijn we op maandagochtend keurig op tijd bij het hotel opgehaald en naar de kliniek gebracht waar de 1 na de ander werd geopereerd. Een paar druppeltjes om de ogen te verdoven en een kwartiertje later is het weer achter de rug. De operatie vond ik op zich wel vervelend, maar niet erg pijnlijk. Na twee uurtjes rusten, met de ogen voornamelijk dicht en een naar gevoel, kon ik langzaamaan steeds beter de ogen open houden. Zonnebrilletje op en aan het eind van de middag werden we weer opgehaald en bij het hotel afgezet. De meeste ‘patienten’ konden al goed zien en iedereen is gezellig mee uit eten geweest.

De volgende ochtend zijn we met z’n allen naar het ziekenhuis gegaan voor een korte controle. Alles ok. Daarna konden we zelfstandig de stad in, of met de groep de bekende bezienswaardigheden bezichtigen. We kozen voor het laatste, waardoor we in 1,5 dag vanuit het hotel, lopend, alles konden bezichtigen. Woensdagmiddag weer een stipte transfer naar het vliegveld en ook de terugreis verliep voorspoedig. Afgelopen zondag de nacontrole in Amsterdam gehad en de meting gaf bij mij 100% zicht aan. Alleen nog tijdelijk een leesbrilletje om de ogen wat te trainen,want die zijn blijkbaar wat lui geworden.

Resumerend kan ik stellen dat ik een prima verzorgde reis heb gehad, een goede operatie met een uitstekend resultaat. Nu realiseer ik me nog een paar keer per dag dat ik ben gelaserd, maar dat komt hoofdzakelijk door het oogdruppeltje dat ik nog moet nemen. Verder heb ik geen last van mijn ogen en een goed zicht!

Mocht iemand mijn successtory willen verifiëren, dan kan dat door de mailen met begtus@hotmail.com of contact op te nemen met Inter-Vision, waar mijn personalia bekend zijn.

Succes met je keuze!

Bert Hartog.

.

• cees Meijer

Hoi Bert welke sterkte van contactlenzen had jij,en hoe lang moeten je lenzen er van te voren uit .

Want ik heb geen bril of kan je dat opvangen met zachte daglenzen.

Al vast bij voorbaad dank , als je deze vragen voor mij kan beantwoorden.

hartelijke groeten Cees

• Bert

Hallo Cees,

Ik had -6 en -6,5 afwijking. Dat is nu beiden 0 (nul) geworden na de operatie. Gisteren toevallig mijn laatste controle in Amsterdam gehad en alles was in orde. Ik kan goed zien; zowel lezen (was de eerste weken wat minder) als veraf.

Een (1) week voor de operatie mag je geen lezen meer in hebben. Ik had zelf een noodbrilletje en kon niet een week zonder die bril. Daarvoor waren mijn ogen te slecht. Succes met je keuze!

Vriendelijke groet,

Bert.

• cees meijer

Bedankt Bert voor de info,toevallig is bij mijn de zelfde oog meeting als bij jouw.

groetjes Cees