Beste mensen,
De afgelopen maanden dacht ik ook erover na om na jarenlang lenzen gedragen te hebben, eindelijk over te gaan tot het laseren van mijn ogen. Na heel veel informatie van de klinieken ingewonnen te hebben, was ik vrij positief over een mogelijke laserbehandeling. Echter, totdat ik ineens op andere berichten stuitte waardoor ik er uiteindelijk van afgezien ben. Eigenlijk ben ik best woedend over de wijze waarop klinieken de ooglaserbehandeling afschilderen: als iets waar je weinig zorgen over hoeft te maken aangezien de kans op complicaties zeer klein is. Maar niets is minder waar!! Want de gevaren van ooglaseren blijken namelijk heel serieus te zijn. De gevaren zijn dusdanig dat ik besloten heb om mijn ogen niet voor zoiets wil vergooien.
Maar goed, gelukkig ben ik op tijd geinformeerd en omdat ik ook wil voorkomen dat anderen wellicht een dergelijke laserbehandeling laten ondergaan ZONDER eerst alle voordelen én nadelen te weten.
Hieronder vinden jullie wat informatie over de NADELEN van laserbehandeling waar ik uiteindelijk veel aan heb gehad. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan.
zie de volgende 2links:
website van Radar. Selecteer daar ‘Uitzending’ en kies in het archief de datum 10 april 2006
http://web.mac.com/omca/ooglaseradvies.info/Ooglaseradvies.info.html
Met vriendelijke groet,
Gizmo